Sůl a nejlepší sůl

Zázračné soli a která je nejlepší

Solí je opravdu hodně – mořská, stolní, himalájská (zde je železo), keltská (zde hořčík), košer, solný květ, černá, červená, perská modrá, uzená sůl

Která je nejlepší ? Je zde nějaký zásadní rozdíl v složení kromě sodíku Na ?
Je potřeba pro některé prvky (Fe, Mg) kupovat a přijímat některou z nich ?

Maximální denní doporučená dávka soli je 5g, u sportujících a cvičících o něco víc (pro sodík).
Sůl je všude, max denní limit dodržovat, sportovci můžou víc.
Proto lidi co hubnou, zde je třeba sůl radikálně omezit, nesolit navíc, hlídat si to, pak vidíte hned zkraje zázraky, protože se uvolní voda a taky když vynecháte chipsy, tyčinky apod slané, kde je soli fest přes hranici.

Příklad železo u himalájské soli –
např čočková polévka porce má 6mg Fe = cca půlka denní dávky
kdybys chtěl 2.půlku Fe tou solí = 30g him soli !!
pokud si dáte 1g soli = 0,4mg lžička him = 3% denní dávky
vypipláš všech 5g dávky = 15% Fe

stejně tak keltská sůl a Mg – denní dávka ve 100g keltské !

pokud se budeme držet DDD soli, tak se nedá brát jako zdroj jakéhokoliv minerálů, kromě sodíku

proto je jasné, že při tak malém množství se sůl nedá brát jako zdroj těchto minerálů a spoléhat se na ně ! při porovnání solí jsou velmi malé rozdíly !!!

Jaká je tedy nejzdravější sůl ? ta co nepoužiješ . z hlediska obsahu při této dávce je to totiž fakt jedno

Nakonec řekněme : sůl musí být ! Stejně tak jak její přebytek, tak i její nedostatek zadržuje vodu, nejlepší je rovnoměrný příjem !

POZOR ! denní dávka železa má být v MILIGRAMECH (mg), ne gramech- Děkuji za shovívavost a pochopení chybky ve videu.

 

Jak na vysoký a nízký krevní tlak

Máte-li NÍZKÝ TLAK (hypotenze)

Doporučuje se změna životosprávy !!!
– zyšování fyzické odolnosti pravidelným sportováním, pohyb, posilování
– lepší strava, pravidelnější, menší porce, nevyhýbat se soli
– nehladovět, zaměřit se na fungující tělo podpořené kvalitní výživou
– víc větrat, čerstvý vzduch
– otužování, studená sprcha, alespoň střídání studená/teplá
– pitný režim, hodně pij vodu, sklenici hned ráno
– snídat, a to kvalitně – bílkoviny, nejen sladkosti, koláče, koblihy
– vitamin C
– sůl – i když má hodně lidí nadbytek, zde neuškodí trochu navíc
– tlak se v průběhu života ještě zvýší
– vyhýbání se dlouhému stání, nebo naopak rychlému vstávání
– káva – čaj, nicméně opatrně, malé doušky, ne mega silné, aby tlak nekolísal
– tvrdší alkohol ne, může shodit tlak ještě níž

Lidové rady : česnek, rozmarýn, rozmarýnové víno, lékořice (pendreky), ženšen, zázvor, ginkgo biloba

Máte-li VYSOKÝ TLAK (hypertenze)


Doporučuje se :
– nekouřit
– pít alkohol v přiměřeném množství
– upravit jídelníček (bůček, bramboráky, polévky ze sáčku a podobná tučná a slaná jídla pryč, naopak konzumujte ryby, cereálie, nízkotučné mléko, zeleninu, ovoce)
– zaměř se na výživu (vápník, hořčík, draslík, sodík)
– vyvarovat se obezity, snížit tělesný tuk
– zdravý pohyb a odpočinek
– minimalizovat stres
– procházky v přírodě
– ne ultra silné kávy
– čokoládu výjimečně, ale jen hořkou
– opět česnek jako regulátor tlaku, hloh


V lékárně vám mohou doporučit i některý z volně prodejných léků (doplňků stravy), které slibují optimalizaci krevního tlaku a stavu žil.

 
Získejte registraci domén s tld .online, .space, .store, .tech zdarma!
Stačí si k jedné z těchto domén vybrat hosting Plus nebo Mega a registraci domény od nás dostanete za 0 Kč!
Objednat